Nejčastější dotazy

Připravili jsme pro Vás odpovědi na nejčastější dotazy.

OSOBNÍ ODBĚR

Parkování u provozovny DobraVina.cz


Při vyzvedávání zboží na adrese naší provozovny lze před budovou zapakovat. Nejsou zde žádné parkovací zóny!

Pokud k nám míříte na degustaci doporučujeme rozhodně auto nechat doma. Využít můžete informace jak se k nám dostanete.

Zboží si můžete vyzvednout po obdržení e-mailu s informací, že je objednávka připravena k vyzvednutí.

V praxi je to tak, že záleží na tom, kdy objednávku obdržíme. Když je objednávka přijata v pracovní den dopoledne, je vyřízena asi do hodiny. V případě, že všechno objednané zboží máme ve skladu v provozovně firmy.

V případě, že si objednáte např. portské víno, některé výběrové koňaky nebo ve výjimečných případech i jiné zboží, které máme v externím skladě, objednávka je připravena do 48 hodin. U dalších produktů jako jsou lednice, kávovary atp. je termín možného odběru sdělován individuálně.

Přímo na provozovně můžete zaplatit hotově nebo platební kartou.

Podrobné informace o možnosti plateb za zboží naleznete v dokumentu Způsoby platby.

OBJEDNÁVKY

Pokud jste registrovaným zákazníkem doporučujeme se přihlásit pro možnost plné správy Vašeho účtu. Po přihlášení máte možnost zjistit nejen stav své objednávky, ale mimo jiné i odeslat dotaz k této objednávce prodejci.

Nemusíte! Na DobraVina.cz můžete nakoupit i bez registrace.

Všem bychom rádi doporučili jednoduchou registraci provést. Nejen, že příště už nebudete muset nic vyplňovat, ale registrace Vám přináší mnoho dalších výhod. Jednou z nich je Zákaznický věrnostní program. K těm dalším patří možnost sledovat stav objednávek nebo například změnit jednoduše doručovací adresu. Určitě oceníte i vlastní seznam oblíbeného zboží a další výhody, které jsou k dispozici registrovaným zákazníkům.

Myslíme na naši přírodu a doklady zasíláme elektronicky. Svoji fakturu najdete tedy v emailu a nebo jste-li registrovaným zákazníkem pak máte tuto k dispozici po přihlášení v zákaznické části.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud jste zakoupili pouze jednu lahev předmětného vína, kterou jste otevřeli, pak je nám líto, ale bohužel výměna takové láhve ani její vrácení není možné.

V případě, že jste zakoupili více lahví předmětného vína pak nás mrzí, že volba vína nebyla dobrá. Nezoufejte, vše se dá řešit. Kontaktujte nás prosím a společně vybereme víno jiné, za které Vám neotevřené láhve vyměníme.


Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení