Nejčastější dotazy

Připravili jsme pro Vás odpovědi na nejčastější dotazy.

Osobní odběr

Jak je to u vás s parkováním?

Parkování u provozovny DobraVina.cz

Při vyzvedávání zboží na adrese naší provozovny lze před budovou zapakovat. Nejsou zde žádné parkovací zóny!

Pokud k nám míříte na degustaci doporučujeme rozhodně auto nechat doma. Využít můžete informace jak se k nám dostanete.

Jak rychle po objednání si můžu zboží osobně odebrat?

Zboží si můžete vyzvednout po obdržení e-mailu s informací, že je objednávka připravena k vyzvednutí.

V praxi je to tak, že záleží na tom, kdy objednávku obdržíme. Když je objednávka přijata v pracovní den dopoledne, je vyřízena asi do hodiny. V případě, že všechno objednané zboží máme ve skladu v provozovně firmy.

V případě, že si objednáte např. portské víno, některé výběrové koňaky nebo ve výjimečných případěch i jiné zboží, které máme v externím skladě, objednávka je připravena do 48 hodin. U dalších produktů jako jsou lednice, kávovary atp. je termín možného odběru sdělován individuálně.

Jak je možné zaplatit objednávku na provozovně?

Přímo na provozovně můžete zaplatit hotově nebo platební kartou.

Podrobné informace o možnosti plateb za zboží naleznete v dokumentu Způsoby platby.

Objednávky

Jak zjistím stav objednávky?

Pokud jste registrovaným zákazníkem doporučujeme se přihlásit pro možnost plné správy Vašeho účtu. Po přihlášení máte možnost zjistit nejen stav své objednávky, ale mimo jiné i odeslat dotaz k této objednávce prodejci.

Vždy máte možnost zjistit stav své objednávky pomocí jednoduchého formuláře.

Musím se registrovat, abych mohl na DobraVina.cz nakoupit?

Nemusíte! Na DobraVina.cz můžete nakoupit i bez registrace.

Všem bychom rádi doporučili jednoduchou registraci provést. Nejen, že příště už nebudete muset nic vyplňovat, ale registrace Vám přináší mnoho dalších výhod. Jednou z nich je Zákaznický věrnostní program. K těm dalším patří možnost sledovat stav objednávek nebo například změnit jednoduše doručuvací adresu. Určitě oceníte i vlastní seznam oblíbeného zboží a další výhody, které jsou k dispozici registrovaným zákazníkům.

U dodaného zboží nebyla faktura. Jak postupovat?

Myslíme na naši přírodu a doklady zasíláme elektronicky. Svoji fakturu najdete tedy v emailu a nebo jste-li registrovaným zákazníkem pak máte tuto k dispozici po přihlášení v zákaznické části.

Reklamace a vrácení zboží

Zakoupené víno mi nechutná. Mohu jej vyměnit nebo vrátit?

Pokud jste zakoupili pouze jednu lahev předmětného vína, kterou jste otevřeli, pak je nám líto, ale bohužel výměna takové láhve ani její vrácení není možné.

V případě, že jste zakoupili více lahví předmětného vína pak nás mrzí, že volba vína nebyla dobrá. Nezoufejte, vše se dá řešit. Kontaktujte nás prosím a společně vybereme víno jiné, za které Vám neotevřené láhve vyměníme.

DOBRÁ VÍNA s.r.o. © 2021 Všechna práva vyhrazena. Vytvořeno v GetReady s.r.o.